Skog & medlem
Sverige Skog & medlem Medlem i Södra Hur fungerar Södra Ägarstyrning - var med och påverka Södras årsmöten 2023 Årsmöten 2023 Alvesta - test

Alvesta 2

Årsmöte Södra
Plats: Alvesta Folkets hus, Allbogatan 15, Alvesta
Datum: 2023-03-23 Tid: 17:00

Alvesta skogsbruksområde bjuder in samtliga medlemmar till årsmöte. Vi börjar med en bit mat/fika. På denna sida hittar du information om tid och plats för årsmötet, hur röstningen går till och verksamhetsberättelse, föredragningslista och inkomna motioner. Välkommen med din anmälan senast fem dagar innan årsmötet!

Välkommen till årsmöte skogsbruksområde Alvesta

Som medlem och ägare av Södra är du, din röst och din vision viktig. Vi som har förmånen att få företräda dig som förtroendevalda inom skogsbruksområdet under året ser fram emot att träffa så många som möjligt vid årsmötet. Du har också möjlighet att följa mötet digitalt.

Nytt för i år är att vi kommer  att ha ett panelsamtal med fokus på Södras strategi och vägen framåt.

Välkommen med din anmälan!

Så här fattar vi beslut på årsmötet

Beslutspunkter på årsmötena kommer i första hand att hanteras via omvänd acklamation, vilket innebär att du gör din röst hörd om du inte står bakom ett förslag. Om det skulle uppstå behov av votering kommer det att ske digitalt. Läs mer om hur det går till på länken nedan.

Läs mer om röstning och digitalt årsmöte.

Anmäl dig senast den XX/X

Anmäl dig senast fem dagar innan mötet om du önskar komma till årsmöteslokalen så att vi kan anpassa lokal och förtäring efter hur många vi blir. Kom ihåg att meddela eventuella allergier eller avvikande kost. Klicka på knappen för att komma till anmälningsformuläret:

Anmäl dig här

Behöver du hjälp med anmälan?
Kontakta Medlemsservice, e-post  eller tel 0470-891 00.

Områdeschef

Visa fler event med samma ämne.

Ämnen: Årsmöte 2023

mars

Event

Ämnen: Årsmöte 2023

Hitta till årsmötet

Klicka på länken nedan för att hitta till årsmöteslokalen.

Karta till årsmöteslokalen