Skog & medlem
Sverige Skog & medlem Medlem i Södra Hur fungerar Södra Ägarstyrning - var med och påverka Södras årsmöten 2023 Årsmöten 2023 Alvesta

Alvesta

Årsmöte Södra
Plats: Alvesta Folkets hus, Allbogatan 15, Alvesta
Datum: 2023-03-01 Tid: 17:00

Alvesta skogsbruksområde bjuder in samtliga medlemmar till årsmöte. Mat serveras kl 17.30 - Notera att föranmälan krävs!

Välkomna till årsmöte skogsbruksområde Alvesta

Vi förtroendevalda i Alvesta skogsbruksområde vill bjuda in alla medlemmar till årsmöte.

I år hoppas vi att vi kan samlas fysiskt igen och du kan välja mellan att delta genom att komma till den bokade årsmöteslokalen, eller vara med digitalt genom att följa vår live-sändning och rösta från den ort där du befinner dig, via samma system som vi använde förra året.

Som medlem och ägare av Södra är du, din röst och din vision viktig. Vi som har förmånen att få företräda dig som förtroendevalda inom skogsbruksområdet under året ser fram emot att träffa så många som möjligt vid årsmötet, om inte restriktionerna hastigt ändras. Ni har också möjlighet att följa mötet digitalt hemifrån.

Våra gäster från styrelsen och ledningsgrupp ser fram emot många frågor, så passa på att skicka in några i förväg genom att maila

Föranmälan senast 22/3

Föranmälan för alla som kommer till mötet senast den 22/3.

Du som önskar komma till årsmöteslokalen ska anmäla dig till via formuläret senast fem (5) dagar innan mötet. Vi bjuder på förtäring mellan klockan 17.30-18.25. För att maten ska räcka vill vi gärna att du vid anmälan även anger att du önskar förtäring samt om du eventuellt har någon matallergi.

Behöver du hjälp med anmälan?
Har du några frågor eller önskar hjälp med att anmäla dig kan du ringa Medlemsservice på telefon 0470-891 00. Hjärtligt välkommen att vara en del av vårt årsmöte!

Anmäl dig senast fem dagar innan årsmötet

Anmäl dig senast fem dagar innan mötet om du önskar komma till årsmöteslokalen så att vi kan anpassa lokal och förtäring efter hur många vi blir. Ange vid anmälan om du önskar mat/fika samt om du har någon matallergi.

Anmäl dig här

Behöver du hjälp med anmälan?
Har du frågor eller önskar hjälp med att anmäla dig - kontakta Medlemsservice, e-post eller tel 0470-891 00.

För att följa mötet på distans behöver du inte anmäla dig. Länk till årsmötet kommer att publiceras xxx.

Visa fler event med samma ämne.

Ämnen: Årsmöte 2023

mars

Event

Ämnen: Årsmöte 2023

Karta till platsen

Klicka på länken nedan för att hitta till årsmöteslokalen.

Karta till årsmöteslokalen